vrijdag 21 juni 2013

kunst (en -vliegwerk)

hoi Els,

kunst is overal op straat (en in het 'wild') te vinden.... zoals dat flesje in het raamkozijn van jou.
eergisteren liep ik er ook zo maar tegenaan.


de oude transportbuis van het poldergemaal was opgegraven en in een bijzonder artistieke pose langs de oever gelegd. ik was er meteen helemaal weg van en heb het van alle kanten gefotografeerd, want het kan zo maar weer weg zijn..... 
deze noem ik 'stranded hero', een gestrande held, omdat het net lijkt alsof een reusachtig wezen voorover getuimeld en uit zijn broek het water in gegleden is, haha!


later kwam ik nog twee gestrande helden tegen, die hun 'kleine leeuw' driftig peddelend naar de haven probeerden te manoeuvreren vanwege gebrek aan wind..... 
ik vond het een heel mooi gezicht, vooral de reflectie in het water natuurlijk :-()

groetjes van helga

1 opmerking:

  1. Hoi Helga,
    De voorstelling als zijnde het benen vind ik geweldig. Je heb gelijk, 'kunst' is overal als je het maar wilt zien. Ik vind de ribbels die zo mooi in de kreukels en vol aarde zitten het beeld nog verder af maken.
    De water foto vind ik juist weer heel gaaf vanwege de ribbels door de golven en de mooie blauwe reflectie van de shirtjes. Heel mooi dus ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen