vrijdag 16 januari 2015

arrangementen

hallo Els,

chaotisch, evenwichtig, druk of kitcherig, over elke winkel-etalage is van tevoren goed nagedacht.
dat brengt me op andersoortige arrangementen, bijvoorbeeld stillevens, waar ik op dit moment veel mee bezig ben.


hier een compositie van mijn schilderkwasten, uitgewaaierd op een acrylblok. als ik naar dit beeld kijk krijg ik ontzettend veel zin om dat lege papier met verfstreken te vullen


dit is één van de stillevens die ik voor de nieuwe cursus van Kim Klassen heb gefotografeerd. een paar verfrommelde blikjes, gevonden in de bosjes hierachter, op een ondergrond van groene tule met glitters en plastic bloemen.

groetjes van helga

1 opmerking:

  1. Hoi Helga,
    De zachtheid van het mooie gekleurde stofje maakt dat de hardheid van het afval erg mooi uitkomt, vind het zeer geslaagd, maar de tweede vind ik echt top.
    Het beloofd zoveel moois alleen door enkele attributen.
    GroetjEls

    BeantwoordenVerwijderen