woensdag 22 mei 2013

Bos.

Hoi Helga,


Afgelopen weekend had ik het genoegen in Overloon te zijn. Ik heb daar tussen de buien door een aantal keren door het bos gewandeld en liep daar rond met de mooie kleurrijke beelden van jou bezoek aan Clingendael nog in gedachten. Hier vooral fris groen. 

In vroegere tijden heette Overloon simpelweg "Loon" of Lo(o) betekent bos met laag geboomte, met daarin een open weidegebied en een moerasbos. Dat gaf best een bijzondere sfeer aan dit bos.












Bovenstaande foto heb ik gemaakt door mijn camera simpelweg op de vochtige grond te leggen en de foto richting lucht te maken. Ik ben zelf enorm blij met het resultaat.


GroetjEls




1 opmerking:

  1. wat passen je foto's mooi bij elkaar voor wat betreft de vlakverdeling, vormen en kleuren..... prachtige opnamen! ik ken die bijzondere bomen wel van het gooi, heel sfeervol.
    die tweede foto vind ik overweldigend, wat een bijzonder gezichtspunt en wat een indrukwekkend beeld.... zo ontzettend mooi! die wazige steel die naar boven reikt, die haarscherpe groene kroon als een soort baldakijn van waaruit al die ijle witte pluizen als en soort vuurwerk worden geprojecteerd in een eindeloos groene achtergrond met bokeh-schitteringen.... wauw, petje af!

    BeantwoordenVerwijderen