donderdag 5 december 2013

magisch

hallo Els,

van de week was ik voor het eerst weer buiten en ik moest meteen aan jouw geweldige ufo's denken. 
mijn vertrouwde landschap was namelijk volkomen onherkenbaar. ik dacht dat ik in een fantasy film terecht was gekomen.....


op het eiland reed ik dwars door een magisch oerwoud van glasheldere waterdruppels. kleine kristallen bollen die door elfjes in het riet waren gestrooid.


en het water van de Zijl leek een onpeilbaar diep glinsterend meer vol geheimen.

weet je trouwens dat dit ons driehonderdste bericht is? misschien moeten we daar vanavond maar een toast op uitbrengen :-))

groetjes van helga

1 opmerking:

  1. Ik heb een lekker glaasje genomen op onze driehonderdste post. Op naar de volgende driehonderd. Ook al zit het soms even tegen.

    Wat heb jij een mooie foto's geplaatst, wat een apart licht en mooie schittering zit er in. Vind ze helemaal geweldig, Bijzonder feestelijk voor de 300e post.Ben tevens blij dat je ook al lekker weer naar buiten kon.

    BeantwoordenVerwijderen