maandag 21 september 2020

Geen beestjes gevonden.

 Hoi Chris,


                                 Hier heb ik geen beestje gevonden en toch zat de bloem vol.


Wel vond ik een beest in de dierentuin eerder dit jaar.


Bovenstaand dier kon ik nog herkennen, echter onderstaand beest blijft voor mij een beetje een raadsel.


Toen wij eerder het jaar op Texel waren had ik ook het geluk om meerdere beesten te treffen.
Dat klinkt best oneerbiedig dus zeg ik netjes dieren.


Dat was echt genieten en ik kijk dan ook alweer uit naar ons volgende bezoek.
Wegens omstandigheden heb ik geput uit mijn foto archief maar ga zeker de komende tijd weer op pad voor vers materiaal.

Tot slot wil ik nog wat kleur toevoegen. Deze is gemaakt op een plekje aan het Grevelingen waar er sprake was van zon en wind. Heerlijk!


Dat was wat ik deze ronde te vertellen had. 

Rest mij nog om Marjoos te bedanken voor haar eerdere bijdragen. Snap haar frustratie! Hoop dat ze mooie foto’s blijft maken en wie weet wat de toekomst brengt.


GroetjEls 





1 opmerking:

  1. wow, dat zijn inderdaad geen beestjes maar beesten..... mooie verzameling. vooral die zeehonden vind ik cool, echt geweldig zoals die daar liggen te chillen. heb ik nog nooit ‘live’ gezien, ik ben jaloers....
    die laatste foto is echt top!, prachtige kleuren, mooi licht en vooral schitterende compositie en scherptediepte.

    BeantwoordenVerwijderen