woensdag 9 december 2020

beter laat dan nooit....

hoi els, 

het heeft wel even geduurd voordat ik weer genoeg foto’s bij elkaar had om te posten, maar eindelijk is het dan zo ver. 

sinds kort wordt ons ‘eiland’ op de schop genomen, en ligt er een drijvende brug in de Zijl 



tot mijn grote vreugde hebben ze het hek weggehaald naar de Tengnagel, een landtong waar ik met mijn scootmobiel nooit kon komen. 


op deze steiger, die ik nooit eerder van dichtbij gezien had, genoot ik van een mooie zonsondergang.

toch houd ik mijn hart vast voor de aangekondigde ‘vernieuwingen’. vooralsnog ligt er in plaats van het dichtbegroeide moeras nu alleen nog een kale vlakte.....


en er verschijnen overal hekken en paaltjes, waardoor alles steeds ontoegankelijker wordt

gelukkig is er nog een deel onaangetast gebleven, en kan ik nog steeds vanaf mijn favoriete plekje de zonsondergang bewonderen.


hoewel ik geen idee heb hoe lang ik dat nog kan..... 

groetjes van chris






1 opmerking:

  1. Hoi Chris,

    Het mag dan even geduurd hebben maar dat heeft je de gelegenheid gegeven om weer een heel mooie serie bij elkaar te “schieten”. Vind ze stuk voor stuk erg mooi door de toevoeging van kleur in dat winterse landschap. Dat maakt de sfeer. Vind ze allemaal Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen