donderdag 15 april 2021

Nog meer voorjaar!

Hoi Chris,

Langzaam werd het voorjaar en kon ik de voorjaarsbloemetjes er weer op zetten, zoals ook het paar wat weer terug is van de trip naar ver weg. Dit was eind maart.












Begin April hebben we een ritje richting de polder gemaakt. Daar heb ik de onderstaande foto's kunnen maken. Het ziet allemaal nog wel een beetje grauw, maar de eend kon heerlijk van het zonnetje genieten.








 

Hoop dat het snel weer beter met je gaat, vanaf hier de virtuele groeten 

GroetjEls

1 opmerking:

  1. wat heb je die ooievaars mooi ‘gevangen’! ze lopen hier in de polder ook regelmatig rond, ik vind ze prachtig! de kleurige close-ups zijn een lust voor mijn oog en ook je polderfoto’s vind ik geweldig. welke vogel staat zich zo mooi in het water te spiegelen? een grutto?

    BeantwoordenVerwijderen