maandag 15 juli 2013

in aanbouw

hallo Els,

geïnspireerd door jouw foto-verhaal ging ik in mijn omgeving op zoek naar nieuwbouwprojecten. die zijn er in overvloed, zodra ik de wijk uit rijd kom ik in een compleet nieuwe buurt terecht waar ze nog steeds aan het bouwen zijn. de gele cementmolen was al van veraf te zien en staat op alle drie de foto's die ik hier geplaatst heb :-()


deze huizen worden gebouwd op het terrein van de voormalige groenoord-hallen, waar vroeger allerlei bijzondere evenementen plaatsvonden. aanvankelijk de veemarkt, later allerlei popconcerten, beurzen en internationale sportwedstrijden. nu wordt het omgetoverd tot een knus woonwijkje aan de noordkant van de stad. de huizen op de achtergrond zijn al opgeleverd, op de voorgrond liggen de fundamenten van de laatste rij woningen


omdat er veel groot materieel ligt, is het terrein met een hoog hek afgesloten.


deze straat is aan de rechterkant al bewoond, de linkerkant moet nog worden afgebouwd. hier kun je de cementmolen goed zien, ik word helemaal gelukkig van het woord beamix lol! 

groetjes van helga

1 opmerking:

  1. Hoi Helga,

    Mooie foto's van een wijk in opbouw. zoals ik al zei, dat zien we hier momenteel niet. Ook ik vind het heerlijk om daar te struinen. Er valt zo veel te zien en zo veel vast te leggen, dan kom je altijd thuis met foto's waar je blij van wordt. Die van jou zijn stuk voor stuk foto's waar ik blij van wordt. Kleur, compositie, onderwerp.
    Al is het maar van Beamix, lekkere kleurtjes vind je niet?

    BeantwoordenVerwijderen