dinsdag 30 juli 2013

stad en land

hallo Els,

die typische oude-binnenstads-beelden van jou maken me ervan bewust dat ik precies op de grens tussen stad en land woon. helemaal aan de rand, in een soort overgangsgebied naar het 'echte' platteland en de polder.
veel van mijn foto's bevatten elementen van allebei


zoals dit autoportier, dat het groen langs de huizen weerspiegelt 


of de strakke schaduwen op deze stenen muur, met oprukkend gebladerte in de linker bovenhoek


en de ramen van onze 'Chinees', overwoekerd door de struiken van het park
- met als bonus het verbodsbord en de reflectie van mijzelf in aktie....lol! -

groetjes van helga

1 opmerking:

  1. Helga, wat laat je weer heerlijke foto's zien. Je hebt gelijk wat betreft het wonen op de overgang van platteland naar stad. Er is bij jouw zo ontzettend veel te zien. Ik woon in een typische plattelands gemeente. Dat biedt lang zoveel afwisseling niet. De serie die jij showt getuigt van die afwisseling. Er is veel op te zien. De eerste vind ik werkelijk super vanwege de reflectie. De tweede biedt een mooi schaduw spel van licht en donker. De derde daar is zo mogelijk nog meer op te zien. Daar zit weer veel contrast in. Het mooie groen, tegenover de reclame van de chinees en de verkeersborden. Als toetje de reflectie van jou. Alle drie op hun manier dus heerlijke foto's. Genieten dus.

    BeantwoordenVerwijderen