zondag 20 juli 2014

Weer.

Hoi Helga,

Je hebt zo te zien verschillende weer typen gehad daar in Alkmaar.

De regendruppels tegen de ramen brachten mij naar deze spetter foto.

Bij alle zoetigheden die te zien waren in jou kleurrijke foto, kwam ik toch tot het besef dat ik daar niet warm voor loop maar liever iets hartigs heb zoals bijvoorbeeld hieronder.



Als laatste voeg ik dan nog een foto toe van iets waar ik langs liep en niet voorbij kon lopen zonder een plaatje te maken. De contrasten deden mij stilstaan.




GroetjEls


1 opmerking:

  1. wow, dat kindje maakt die foto helemaal, wat een prachtig moment! het lijkt wel of ze de spetters met haar handje tevoorschijn tovert....
    die tweede foto doet me watertanden, betere reclame dan die domme 'pizza di mama' die hier regelmatig op tv voorbijkomt lol!
    en die derde, ja dat snap ik helemaal, daar kun je niet aan voorbij lopen. dat ene klaverbloemetje dat rechtop staat tegen die lichtblauwe achtergrond is onbetaalbaar!

    BeantwoordenVerwijderen