donderdag 13 augustus 2020

boven water....

Hoi Els,

Blijf maar lekker posten hoor, wij genieten erg van je foto’s.
En het komt goed uit want ik ben tijdelijk op non-actief wegens de enorme hitte, een gebroken enkel en een zieke hond.
Ja, alles komt inderdaad vaak in drieën..... Daardoor heb ik ook nog geen kans gezien om twee hele mooie foto’s van Marjoos te posten, die ze me een tijdje terug opstuurde.
Hier zijn ze dan toch nog.


Een echte waterfoto van mijn kleinzoon, die heel moedig boven de sloot hangt. 
Het grappige vind ik de schaduwen in het water.


Aan het koppie van m’n andere kleinzoon kun je zien dat het niet zonder spanning is. 
De reflectie van de bomen vind ik heel mooi.

Echte actiefoto’s waar veel op te zien valt!

Groeten van Chris

2 opmerkingen:

  1. Mooi dat je meer ziet van de omgeving in die prachtige weerspiegeling! Je hebt de spanning en de inspanning heel goed weten te vangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele bijzondere foto’s, niet alleen door die twee leuke jochies die zo spannend boven het water hangen maar vooral ook door de reflectie van hun been in het water tussen de struiken, als je de bovenste helft van de foto’s wegdenkt heb je een fascinerend beeld

    BeantwoordenVerwijderen