vrijdag 2 oktober 2020

dicht bij huis

ha die Els,

de laatste weken was ik wat meer aan huis gebonden, dus daarom post ik hier wat foto’s uit mijn voor- en achtertuin


Deze (nacht?)vlinder landde vlak voor mijn neus en bleef secondenlang doodstil zitten. 
Ben naar binnen geslopen om mijn camera te pakken en hem te ‘vangen’.


Dit zijn de overblijfselen van een overgewaaide klaproos die ineens in de kuip naast mijn camelia stond te bloeien. 
Ik vind het een echt herfstplaatje.


Na de spin van vorige keer is hier een close up van zijn kunstig geweven web. 
Ik kan er uren naar kijken, zo mooi.


En tot slot een zachtroze laatbloeier die zich tegen de voorkant van het huis had genesteld. 
De zomer is echt voorbij....

groetjes van Chris


1 opmerking:

  1. Hoi Chris, wat een mooie foto's heb jij weer gepost, vind de lichtval heel bijzonder. Daardoor komt detail en structuur erg mooi uit. Genieten dat mooi geweven web. En dat tere roosje, tegen de bakstenen muur. Nog net een beetje zomer aan het begin van de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen