maandag 6 juli 2020

een derde dame

hoi Els,

hierbij stel ik je voor aan marjoos, die vanaf nu ook regelmatig een bijdrage aan ons blog zal insturen.


Naar zee.... de stralende zon bleef uit. Donkere wolken pakten zich samen. 
Dan maar de zonnestralen op de grond gefotografeerd!




Dit is een keizersbloem in de Hortus, prachtig als hij is uitgebloeid.
De structuur, waar het zonlicht doorheen schijnt, maakt het extra bijzonder.



Weerschijn in het water ‘s avonds van de prachtige, bijna lichtgevende treurwilg..... voor onze deur!

Deze prachtige foto’s nodigen echt uit tot een antwoord, vind je niet?

Groeten van chris

3 opmerkingen:

  1. die ‘zonnestralen’ foto vind ik verbijsterend mooi, de kleuren en vooral ook de vlakverdeling. En diediagonalen trekken je blik direct de foto in. ook het contrast tussen het blauw en geel vind ik bijzonder. ook die andere twee foto’s zijn prachtig qua sfeer en compositie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een indrukwekkende foto puur door zijn licht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer even wennen, mijn reactie was niet klaar. Maar ik vind de lichtval in de onderste ‘polder’ foto echt indrukwekkend. Maar ook in de uitgebloeide foto maakt het licht dat je de structuur ervan heel goed kunt zien. En de nep zonnestralen zijn erg goed gevonden, leuk! Welkom Marjoos, ik geniet erg van je eerste bijdrage.

    BeantwoordenVerwijderen