maandag 6 juli 2020

terug van weggeweest.....

hallo Els,

vreemd, om na meer dan 3 jaar de draad weer op te pakken..... maar ik heb er heel veel zin in.
dus laat ik de daad bij het woord voegen en mijn eerste foto plaatsen.


deze is van twee weken terug, ik werd onderweg verrast door het mooie spel van licht en schaduw dus stopte ik om het met mijn camera te ‘vangen’.


deze foto heeft een paar van mijn favoriete elementen: water, kleur, reflecties. ik zat met een vriendin op een terrasje in Leiden toen deze ballon kwam ‘langsvaren’. hij werd door een zacht briesje over het water heen en weer geblazen en kreeg daardoor zowaar een flink ‘kielzog’..... ik heb er gefascineerd naar zitten kijken.



tenslotte nog een ‘kiekje’ dat ik van de week maakte toen ik de kinderen van mijn vriendin op bezoek had. ze waren heerlijk op de bank aan het heen en weer springen toen ik deze foto met mijn iphone maakte. ik heb de lens een kwartslag gedraaid om het beeld een speelse sfeer te geven.



nou ben ik natuurlijk reuze benieuwd naar jouw ‘antwoord’

groetjes van chris

3 opmerkingen:

  1. Wat een fascinerend schouwspel heb je vast weten te leggen met de ballon in het water.
    Je ziet hem ahw voorbij waaien!
    Het licht komt hier zo mooi tot zijn recht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel! het was ook een heel bijzonder moment, ik heb er ademloos naar zitten kijken, was dolblij dat ik mijn camera bij me had. en ook zo leuk dat je de naam van die schoenenwinkel er op ziet staan.

      Verwijderen
  2. Wat een mooie spiegeling geeft die dansende waterballon. Heerlijk van kleur ook.
    Wat heerlijk voor de kids dat ze zich bij jou te gast mogen uitleven op de bank. De pret straalt er van af. En dan de mooie waterlelie daar kan ik wel naar blijven kijken.
    Goed begin!

    BeantwoordenVerwijderen