zaterdag 18 juli 2020

Monochroom?


Hoi Chris en Marjoos,

Valt deze foto ook onder zomerzotheid te scharen, het lijkt er in elk geval op dat ze de kolder in de kop hadden, moest er wel om lachen, lekker zonnen in de etalage.





Dan kwam ik deze nog tegen, daar moest ik toch wel even twee keer naar kijken. Gezichtsbedrog.


Om het af te leren gooi ik er nog een stukje “onkruid” tegenaan.



Dan kom ik als laatste op mijn titel uit, ik zag dit in mijn ooghoek en kon niet laten om even te stoppen zodat ik van dit in mijn ogen bijna monochrome beeld een plaatje als blijvende herinnering kon maken.



Het is wat meer dan anders geworden omdat ik niet wilde kiezen.

GroetjEls


2 opmerkingen:

  1. wow, els wat een geweldige foto’s! die eerste is echt helemaal mijn ding, ik ben gek op reflecties in ramen, heb er zelfs een heel blog aan gewijd.... deze is echt super! en die boot ook, doet me denken aan de trompe l’oeil schilderijen uit de 19e eeuw.... mooi ‘gevangen’! die close up van die distel is ook schitterend, dat paars is oogverblindend, en die ‘monochrome’ boot is echt idyllisch qua sfeer, ademt rust uit. plaats vooral zoveel foto’s als je wilt, hie meer hoe beter zou ik zeggen....

    BeantwoordenVerwijderen