donderdag 11 oktober 2012

Grapje met herfstkleuren.

read the english text

Hallo Helga,

Beide foto's vind ik erg mooi, de eerste vanwege de geweldige kleuren, het nieuwe leven wat er in zit, maar ook dat stukje vergane glorie. Zo veel details.
En ja dan die roofvogel, wat heb je die mooi kunnen nemen. Dat tref je inderdaad niet vaak.

Die eer heb ik al eerder gehad, bij mijn moeder op het erf zit er met de regelmaat een op de schommel. Straks als de bomen kaal zijn kan ik hem weer goed er voor krijgen, nu zit hij vaak nog verscholen achter de bladeren van de bomen, kom je te dichtbij dan is de vogel gevlogen.

Ik ben een echt herfst mens, kan wel zeggen mijn meest favoriete seizoen, daarna volgt de lente, de winter en dan pas de zomer. De herfst vanwege al zijn mooie kleuren, de lekkere frisheid, nog vaak zonder jas naar buiten lopen, dat heerlijke zonnetje erbij.
Vanmorgen dus gewoon even naar buiten gelopen, pal bij mij voor de deur, deze herfstplaatjes gemaakt.


En dan nog een camera grapje.


Had ik gisteren ontdekt en vond het om de herfstkleuren tot zijn recht te laten komen wel leuk voor een keer.

GroetjEls






Geen opmerkingen:

Een reactie posten