dinsdag 9 oktober 2012

Nieuw speeltje.

read the english text

Hallo Helga

Ja van zo'n foto zou ik ook stil worden, zo mooi in zijn eenvoud, de glans van het metaal, de mooie ovaal vorm, de wazige achtergrond. Heel goed gezien.

Vandaag heb ik mijn nieuwe speeltje uitgeprobeerd, ik werd er helemaal blij van, er zaten diverse mooie foto's bij, maar van deze had ik even zo iets van wow, die is gaaf.
En dat terwijl er niet zoveel bijzondere zaken op staan, alleen maar een stukje plantsoen bij mij in de buurt. Heb namelijk heel gewoon een rondje rondom het huis gemaakt.


Nu weet ik dat deze camera tenminste scherp kan werken in de macro instelling, dat is toch wel mijn favorieten setting. Hij heeft zich met zoveel wind en struikgewas in elk geval van zijn beste kant laten zien.

Wat is jouw favoriete camera setting, of gebruik jij geen creatieve standen van de fabrikanten.

GroetjEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten