maandag 3 augustus 2020

Lucht en vakantie

Goedemorgen Chris en Marjoos,

In Hellendoorn werd ik op de laatste avond van onze vakantie ook getrakteerd op zo een prachtige lucht, een cadeautje!


Tijdens een fietstochtje kwam ik dit tegen, moest echt even stoppen.



Onderstaande berm reden we in eerste instantie voorbij, met achterom kijken zag ik echter pas echt hoe kleurrijk het was. Verzoek om even te stoppen werd direct gehonoreerd en ondanks het feit dat ik er niet direct heel dichtbij kon komen vind ik dit net een schilderijtje.


Deze vistrap vond ik in het voorbijgaan ook echt een idyllisch plaatje.



Dit is nog maar een klein deeltje van mijn vakantie plaatjes. Terug op honk ga ik die verder lekker uitzoeken en nagenieten van al het moois gezien in ons kikkerlandje.

GroetjEls





1 opmerking:

  1. wat een heerlijke vakantiefoto’s! vooral dat rode licht van de zonsondergang vind ik heel bijzonder. ik denk dat ik in alle afgelopen jaren deze kleur nog nooit zo in het echt gezien heb.... prachtig! en de andere foto’s zijn ook weer erg mooi en afwisselend. die lijsterbessen komen tegen de lucht heel mooi uit, en van dat uitbundige bloemenveld word ik helemaal vrolijk. En dan dat riviertje met die stepping stones dat weer veel rust geeft, zowel in kleur als sfeer... mooi hoor! vooral die lightflares rechts in beeld vind ik bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen