woensdag 12 augustus 2020

Variatie.

Hoi Chris en Marjoos,
Wilde heel graag posten voor een beetje continuïteit daarom een variatie cq aanvulling op de vorige serie. Het is voor mij een beetje te warm om er op uit te trekken, dus vandaar de fotomap erbij en een keuze gemaakt, hoop dat jullie dat geen probleem vinden.
Koeien in galop.
Ze hadden haast om binnen te komen.

Etalage in Almelo.



Bloempje uit de waterkant.

Ik wilde even spelen met dit tere bloemetje wat ik vond aan een waterplant. Heb nog niet uitgezocht hoe de naam ervan is maar had deze nog niet eerder gezien. Vond ze bij de vistrap in Hellendoorn.



Schaduw en lijnen.
Hierbij heb ik ook even diverse varianten uitgeprobeerd en deze heb ik daarbij gekozen om hier te posten.

Heb met plezier door mijn foto’s gesnuffeld en ben benieuwd naar jullie bijdrage de volgende post.
GroetjEls

1 opmerking:

  1. echt heerlijk, die koeien, hier in de wei staan ieder jaar een heel stel pinken en die kunnen zo gezellig huppelen. deze heb je mooi ‘gevangen’ zo op een rijtje. en op die etalagefoto is weer zoveel te zien! en zo veel te raden! krijg ik meteen weer zin om de stad in te gaan en er ook weer een paar te maken. misschien volgende week.... dat bloemetje is pijlkruid, zo te zien, staat hier ook in de sloot te bloeien, mooie close up hoor, net als die gele plomp met die schittering en de reflectie.

    BeantwoordenVerwijderen