dinsdag 4 augustus 2020

van alles wat

Hallo Els en Marjoos,

Je was me voor, Els! Ik had mijn foto’s al klaar staan om te uploaden, toen ik jouw nieuwe post zag. Leuk! Kan ik nog meer foto’s toevoegen als reactie!

Eerst een antwoord op die prachtige lucht en licht foto’s van jullie beiden. 


Dit is de indrukwekkende wolkenlucht in de boterhuispolder waar ik graag een rondje doorheen fiets. ik had er wel mijn groothoeklens voor nodig om de weidsheid van het uitzicht over te kunnen brengen.

Dan een van mijn laatste ‘trompe l’euil’/ dubbele reflectie foto’s. 


Ik vind het geweldig leuk als je drie keer naar zo’n beeld moet kijken om te bepalen wat je nu precies ziet.

Heb ik ook nog mijn eigen versie van een monochrome foto


Dit is een weerspiegeling in het water van Clingendael in Den Haag, een bijna abstract beeld.

Maar wel erg groen zo he? Dus wil ik er tenslotte toch maar wat kleur aan toevoegen


Voor deze prachtige diep paarse/violette bloemen, langs de berm bij het Valkenburger meer, moest ik een heel eind met mijn blote benen door de stekels strompelen, maar het was de moeite waard!

Ben weer benieuwd naar jullie antwoord

Chris



1 opmerking:

  1. Hoi Chris, wat is jou serie weer om van te smullen, prachtige wolkenlucht. De huisbank, zo mooi gezien. Even goed kijken hoe dat in elkaar steekt. De monochrome weerspiegeling vind ik erg mooi en rustgevend, heel idyllisch. Heb medelijden met jou blote benen en hoop dat ze weer voorspoedig zijn genezen van alle krassen opgelopen bij het maken van dat mooie plaatje. Het lijken wel petunia’s.

    BeantwoordenVerwijderen