zaterdag 29 augustus 2020

Spring maar achterop.

 Hoi Chris en Marjoos,

Hierbij weer een reactie op jou foto’s Chris, dan met name dicht bij huis en de gave blubber fiets.

Spring maar achterop bij de Posbank.

Soms ga ik er eens lekker voor zitten om die ene foto te kunnen maken.


Dit is dicht bij huis en daar heb ik ons slapende huisgenootje Birdy vastgelegd.


Hier zat er helaas niets anders op dan binnen blijven omdat het weer mijn camera zou ruïneren bij een rondje om het huis.


Voor nu een fijne avond en ik hoop dat je spoedig weer verder van huis kan.

GroetjEls 



1 opmerking:

  1. wat een leuke reactie op mijn verroeste fiets! maar op deze kun je ook niet zo maar wegrijden..... mooi om te zien dat je rust neemt en pauzeert voordat je een foto maakt, dat zou ik ook wat vaker willen doen, ik ‘schiet’ meestal in het voorbijgaan als ik met de honden uit ben of vanuit mijn ligfiets.... krijg ik weer zin in een echt ‘foto-uitje’.... die vogel zou zo je shirt in kunnen vliegen om op een van die takken te gaan zitten, haha, wat een leuk shot! en ja, die druilerige regen kan toch nog iets moois opleveren, blijkt. wat een supermooie foto’s weer, els, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen