zaterdag 9 maart 2013

Geef mij maar...

Hoi Helga,
De beelden die je liet zijn waren best wel heftig zou je aan de ene kant kunnen zeggen en aan de andere kant, zo is het leven... van het bomen hout kan ons kacheltje branden, wij genieten hier al ruim 30 jaar van, stoken alleen maar puur bomen hout, geen afval of iets dergelijks. De bomen die worden gekapt, worden zover ik uit ervaring weet eigenlijk altijd met een reden gekapt, gezondheid bomen, plaats maken voor, etc. En het stoken ervan geeft werkelijk een heerlijke warmte, veel fijner dan een cv.


De tweede foto vond ik persoonlijk nog veel heftiger ook al sta ik daar heel nuchter in. De kringloop van het leven. Ik lust graag een stukje vlees. Ik eet eerlijk gezegd geen wild en haas heb ik dan ook niet eerder geprobeerd of het moet een onderstaand exemplaar zijn, dan wil echter wel graag een meer dan puur exemplaar.


Deze was het haasje in onze supermarkt, het was leuk om te bekijken welke collectie daar was. Had ik nog niet eerder gedaan.
groetjEls                                                             

1 opmerking:

  1. prachtige lijnen in je eerste foto, en een mooie compositie. de tinten vind ik ook bijzonder. heerlijk he, zo'n houtkachel, wij hebben er ook een.
    die blauwe paashaas is geweldig, wat een toffe closeup! dacht eerst dat het een ballon was, haha. mooi dat je die kreukels in zijn neus en wangen zo goed kunt zien.

    BeantwoordenVerwijderen