donderdag 7 maart 2013

Inderdaad.

Ha die Helga,


Inderdaad het begint al aardig voorjaar te worden en als je dan de berichten voor komende week hoort is het niet in te denken dat het weer totaal veranderd. Wij waren in het tuincentrum en daar waren ze er ook helemaal klaar voor.


Tijdens mijn wandeling door de wijk zag ik dat ze zelfs al klaar waren voor de volgende stap. Nu, ik ben nog niet zover, jij wel?


Ik moet wel bekennen dat het er weer heel gezellig uitziet, dus op naar Pasen. Het is immers weer zover voordat je er erg in hebt.
GroetjEls

1 opmerking:

  1. geweldig, al die jonge plantjes in dikke rijen opgestapeld, wachtend op groen vingers... ik vind het licht heel erg mooi door de bovenkant van die kas vallen, heel sfeervol en met een lekker voorjaars-effect.
    die tweede foto is bijzonder, overal 2 stuks van... 2 harten, 2 paashazen, 2 lantaarns, maar in de ruit zie je ok de weerspiegeling van 2 bloempotten aan een balk...lol...ik wed dat er 2 volwassenen wonen met 2 kinderen en/of 2 honden en 2 katten, haha! heel erg mooi gezien!

    BeantwoordenVerwijderen