zaterdag 2 maart 2013

opgeruimd

hallo Els,

wat is dit blog toch leuk! 
toen ik je foto's zag had ik werkelijk geen idee hoe ik daar op zou kunnen reageren. wat voor inspiratie valt er nou te halen uit vuilnis en rommel? 
en toch.....heb ik vanmiddag een tochtje door de wijk gemaakt met jouw beelden in mijn achterhoofd. niet te geloven wat ik allemaal tegenkwam!


ik was de straat nog niet uit of ik zag deze vader met zijn zoon druk in de weer met oud papier en kartonnen dozen. alles werd keurig netjes in de bakken gedeponeerd, mooi he?



een eindje verderop ontdekte ik deze prachtige stillevens: twee vuilcontainers naast een Gamma-emmer en een vieze oude gieter bovenop de Depo-Dog.....
mijn dag was weer helemaal goed!

groetjes van helga

1 opmerking:


  1. Ik heb genoten van je geweldige antwoord, had nooit gedacht dat je zulke mooie foto's zou kunnen schieten of misschien in je voorraadje had zitten. Super gewoon. De vader en zoon foto vind ik om vele reden zeer roerend. Jong geleerd is oud gedaan, zeggen we wel eens, maar ook het feit, vader en zoon samen op pad, heel kostbaar...
    De onderste twee, lekker kleurig, gave graffiti daar wilde ik eerst mee aan de slag...
    Wat een lol afval ons niet kan geven, want ook ik zit met een dikke glimlach achter mijn computer.

    BeantwoordenVerwijderen