dinsdag 19 maart 2013

ontwaken

hoi Els,

jouw bedruppelde paarse krokus maakte me bewust van de zich steeds duidelijker manifesterende lente... 
overal zie je jong en nieuw groen opkomen en hier en daar staat zelfs al het een en ander in bloei.


achter een prullenbak in het riet vond ik groepjes sneeuwklokjes, net als jouw krokus vol met waterdruppels.


en langs de waterkant staan al de roze toortsen van het groot hoefblad.... niet te geloven dat hier over een paar maanden een ondoordringbare haag van lichtgroene reuzenbladeren staat....

groetjes van helga


1 opmerking:

  1. Hoi Helga,

    Wat een fijne compositie in de eerste foto door die witte klokjes, MOOI.
    Die tweede, de bladeren vind ik al gaaf, had ik niet eerder bewust gezien dan op jou foto's afgelopen herfst, dit kende ik dus ook nog niet en vind dit frisse, fijne tussen het oude zeer bijzonder en vind de close-up zeer geslaagd. Dank je dat je hebt laten zien hoe bijzonder de groei begint van dit blad.

    BeantwoordenVerwijderen