zaterdag 22 juni 2013

Door weer en wind.

Hoi Helga,

Deze onderstaande onderwerpen kan ik ook als een vorm van 'kunst' zien, gevormd door weer en wind. Een  oude balken rand, begroeid  en aansluitend op een tegel.





De deur van de oude schuur heeft heel wat te lijden gehad. Maar ik vind het erg apart. Er zijn mensen die er graag een aardige duit voor uitgeven om zulke mooie oude deuren ergens op te hangen. In elk geval het moet 'oud' lijken. Dat krijg je zelf niet op deze manier voor elkaar. Maar dit is dus een kunstvorm van de natuur.



Het was echt genieten rond deze bouwval. Ik heb er diverse plaatjes geschoten waar ik blij van werd.

GroetjEls

1 opmerking:

  1. van jouw foto's word ik ook erg blij...ze zijn prachtig
    de texturen van de eerste vind ik intrigerend, ook de compositie is heel bijzonder, met die weglopende diagonaal en dat bosje groen halverwege.
    dat verweerde en afgebladderde hout is super, de details zijn mooi scherp en de houtnerven goed zichtbaar. kan me voorstellen dat je je in je element voelde op die plek!

    BeantwoordenVerwijderen