dinsdag 18 juni 2013

glansrijk

hoi Els,

glimmende, glanzende voorwerpen vind ik heerlijk om te fotograferen. 
van de week kon ik me in het winkelcentrum weer lekker uitleven.....


prachtige schoenen, vermoedelijk meer voor de mooi dan om goed op te lopen, niet echt iets voor mij maar wel geweldig om naar te kijken en op de foto te zetten. ik sta er zelf ook wel mooi op, vind ik :-()


de etalage van de Blokker is een waar glansfestijn. rijen flessen en vazen van goedkoop bobbelig glas, waardoor prachtige vervormingen en reflecties ontstaan. bij het bewerken zag ik dat ik hier ook al op sta, haha, mooie zelfportretten toch?

groetjes van helga

1 opmerking:

  1. Beiden zijn zoals altijd weer erg mooi, lekker veel te kijken, ook al staat er op de tweede niet veel,afwisseling maar door je compositie en het ritme van de flessen is hij erg gaaf. Echt genieten vind ik echter je etalage met echte zit schoenen. Moet er niet aan denken er op te moeten lopen.

    BeantwoordenVerwijderen