zondag 23 juni 2013

puur natuur...?

hallo Els,

moest aan jouw mooie, oude, verweerde deur denken toen ik vandaag deze boom tegen kwam.


hij staat in het parkje bij de kinderboerderij. bij het bewerken zag ik dat er een heel nest vol pissebedden in en om de knoest zit, lol! allemaal puur natuur vlak bij mijn huis, wat ben ik toch blij dat ik hier woon.....


als contrast een foto van een vermoeide mevrouw die op de stoep zit naast haar karretje vol net aangeschafte, kunstmatig gekweekte planten. moest erg lachen toen ik haar in de glazen draaideur twee keer weerspiegeld kreeg....:-()
zondagmiddag in het tuincentrum....... het beeld spreekt boekdelen!

groetjes van helga

1 opmerking:

  1. Helga, Beiden foto's zijn fantastisch, ik geniet er werkelijk heel erg van, die vermoeide dame in tweevoud op de stoep, met alles wat er achter te zien is. In een woord super.
    De andere zo simpel maar o zo mooi. Ik vind het zo mooi door alle details en de monochromie in kleur. Een heel stijlvolle opname.

    BeantwoordenVerwijderen