zaterdag 29 juni 2013

verlaten

hallo Els,

van de week ben ik er speciaal op uit gegaan om de rust te zoeken. laat in de middag doorkruiste ik het industrie-terreintje achter onze wijk om wat mooie beelden te 'vangen'. de zon stond laag en overal zag ik lange schaduwen en haarscherpe reflecties. en er was in de wijde omtrek geen hond (en geen mens) te bekennen.... heerlijk!


een verlaten kantoorhal met twee eenzame bloembakken (vermoedelijk gevuld met nepbloemen haha)


een strak hek met een stalen noodtrap aan de zijkant van een vrolijk oranje gekleurd gebouw.

ik heb mijn foto-hart weer op kunnen halen in het uurtje dat ik er in mijn eentje rond reed.

groetjes van helga


1 opmerking:

  1. Dat rust zoeken heeft tot heel mooie resultaten geleid. Ik vind je brandtrap foto vanwege het lijnen spel van licht en schaduw en traliewerk en trap zeer sterk. Heel mooie compositie. Tevens door de achtergrond heerlijk van kleur.
    Ook de kantoorhal met zijn kleurige bloemen al dan niet nep en de diagonale schaduw ziet er 'gelikt' uit.

    BeantwoordenVerwijderen