donderdag 1 november 2012

Bitterzoet...

Hoi Helga,

Wat een waardevolle en lieve foto's heb jij van je vader gemaakt. Super dat je het genieten van hem hebt kunnen vastleggen. Dat is namelijk zo zichtbaar.
Zou zomaar jaloers op je kunnen zijn, ik heb niet zoveel foto's van mijn vader, en 4 november is het alweer 6 jaar geleden dat mijn vader na een heftig ziekbed van 6 weken overleed.

Je laatste foto's van de diverse keu's op een rijtje vind ik heel gaaf. Leuk al die kleurige delen aan zo'n simpele stok.
Deze zomer zag ik aan het strand ook aan stokken veel verschillende zaken.


Mijn vader was tuinder en had als hobby postduiven en zijn bloementuin.


Toen hij eenmaal gestopt was met beroepsmatig tuinieren kon hij tussen de planten heel veel ontspanning vinden.

GroetjEls










Geen opmerkingen:

Een reactie posten