woensdag 14 november 2012

Sfeer plaatje.

Hoi Helga,

Wat een bijzonder mooi sfeer plaatje heb jij kunnen nemen van dat bankje, het heeft een beetje kille lichtval, dat maakt tevens dat beetje mystieke, het eendje en dan dat lege bankje zo mooi in het midden. Erg mooi geheel.

Ook de foto van Sonja vind ik zeer geslaagd. Ik wist niet dat het gewoon in het daglicht werd aangebracht, was echt in de veronderstelling dat het een beetje stiekem moest gebeuren. Tevens was er enige verwarring bij mij door de data genoemd op flickr. Ben wel benieuwd naar de uiteindelijke oplossing 2010 of 2012?

En Helga je hebt natuurlijk helemaal gelijk, overal waar je kijkt kom je bankjes tegen, dat zul je de komende tijd wel merken. Ik ben mijn tic nog niet kwijt. Moet eerlijk bekennen dat ik er nog steeds heel erg van geniet, dus hij mag gerust nog even blijven.

Deze twee wil ik jullie niet onthouden gewoon omdat ik ze leuk vind:




Veel plezier, groetjEls


1 opmerking:

  1. De bankjes roepen verschillende sferen op.
    Heel decoratief, dat blauwe bankje met die prachtige struik ervoor.
    Dat rode bankje en de rode bloemen geven eerder een sfeer om voorgelezen te worden uit een sprookjesboek of zo. Er kunnen zomaar kabouters langs komen lopen.

    Ik dacht me te herinneren dat het Glazen Huis vanaf nieuwjaar open gaat. Maar dat is niet zo, zie ik nu op internet. Het was in Leiden in 2011 van 18 t/m 24 december. Eén of twee dagen daarvoor hing de betreffende dame haar breisels op. Misschien waren het wel breistukjes van meerdere vrouwen (en/of mannen).

    BeantwoordenVerwijderen