vrijdag 30 november 2012

Geef mij maar echt...

Hallo Helga,


De kleur cyaan die je laat zien, ja ach wat moet ik daar nu van zeggen, zoals hij daar is vind ik het niet mooi, is wel erg giftig en buitenaards, maar de kleuren die er van afgeleid worden kan ik wel waarderen.

Dat mijn kaarsje scheef stond, kwam vast doordat ik een lekker glaasje rosé had gedronken terwijl ik hem maakte, maar je hebt gelijk, ik heb er over heen gekeken anders had ik hem even recht gezet, ik zag waarschijnlijk alleen het lelijke paars.

Jou foto's, zijn werkelijk weer plaatjes, die van de etalage benen vind ik geweldig, zo mooi en subtiel dat het inderdaad net echt is. De eerste van de orchidee, daar moest ik toch ook wel even goed naar kijken of het een nepperd of een echte was. Goede namaak dus...
Kan me voorstellen dat ook jij daar op het verkeerde been was gezet.




Door jou foto's heb ik de link gelegd met iets wat er momenteel weer speelt in ons dorp. Er komt een ijsbaan. Een nepperd dus. Maar ik kon vanmorgen ook de ijskristallen op het dak van onze auto meepikken, want ik moest even op wat extra vitaminen uit.
Dus doe mij maar echt! Ik vind dat weer zo mooi om te zien.

Fijn weekend, groetjEls

p.s. ik doe mijn best om het ritme weer op te pikken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten