woensdag 21 november 2012

Blauw.

Hoi Helga,

Wat een mooi oog, mijn eerste indruk was, hé had ik die al een keer gezien, maar deze dus niet maar wel het andere blauwe oog. Deze brug laat zich heel mooi fotograferen met al die reflecties, stevige palen en stoere uitstraling.

De foto van de strekkende sporter is ook heel puur. De reflectie, de kleurige weerschijn in het water. Echt genieten. Kan me dus voorstellen dat je de camera dan even gauw bij draait.

Door het blauw van het oog op jou andere blog maakte ik de link naar mijn eerste foto en bij mijn tweede foto had ik zoiets van oké wat zie ik nu... moet dit gaan passen!



Het blijft grappig hoe ineens zo'n associatie in je hoofd wordt gemaakt, hierbij wens ik je ook weer heel veel plezier met je antwoord.

GroetjEls

p.s. de stoere boom vordert al lekker...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten