dinsdag 5 februari 2013

wintervreugd

hallo Els,

ja, wat extra bescherming voor mijn voeten kan ik goed gebruiken, vandaag lag er zelfs een dikke streep hagel langs de voordeur! de winter is voorlopig nog niet voorbij....
prachtig shot trouwens van die laarzen in alle soorten en maten zo stram in het gelid naast elkaar.
van dat jonge lichte groen in je tweede foto word ik heel vrolijk, want het herinnert me eraan dat de lente er hoe dan ook aan komt...

van de foto hieronder word ik net zo blij


het winterzonlicht op de rietpluimen vind ik zo ontzettend mooi, haast onwerkelijk. een weldaad bij al die windstoten en donkere wolkenluchten.


sinds we vetbollen in de tuin hebben hangen is het elke dag een drukte van belang en hoef ik maar even met mijn camera buiten te gaan zitten om dit soort mooie momenten vast te leggen.

groetjes van helga

Geen opmerkingen:

Een reactie posten