zondag 17 februari 2013

waterig

hoi Els en Sonja,

vandaag ga ik van een auto naar een fiets en van breipennen naar rietstengels...:-()


deze statige rijwielen staan voor de deur van een oud grachtenpand in het centrum van Leiden. ik was helemaal weg van dat mooie rode zadel en de grillige strepen van de weerspiegeling in het water....


na het zien van die groene breipennen op dat grijze breiwerkje ging ik onmiddellijk op zoek naar deze foto.
je snapt vast wel waarom....


deze is voor Sonja. een vriendin ontdekte dit smoezelige label tussen het verdorde riet. ik vind het een heel toepasselijke reactie op de gekroonde liefdepoort, lol!

ben reuze benieuwd naar jullie antwoord hierop.

groetjes van helga

2 opmerkingen:

  1. Ha, ha, dat liep niet goed af met café de jalouzie, als alleen dat lint is overgebleven

    Sonja Samsung

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super foto's heb jij gescoord Helga, zowel de 'water' foto's als dat gave stukje lint. Ik snap je associatie helemaal met het groene riet tegen dat mooi getinte water. En dan dat lekkere rood van het zadel in verder zo interessante beeld van een stukje gespiegeld Leiden.

    BeantwoordenVerwijderen