zondag 13 januari 2013

Gevleugelde vrienden.

Hoi Helga,

Wat een mooie foto's had jij van onze gevleugelde vrienden. De een nog mooier dan de ander. De ons allemaal bekende v-vorm zo karakteristiek voor de tijd van het jaar. Op zoek naar warmer oorden, de meeuwen een beetje in elkaar gedoken, kou, honger?
De fazant weg van de grond (gevaar), vind ze super op hun eigen manier.
Ik heb me trouwens laten vertellen dat het een type loopeend is. De buurman van mijn moeder houdt diverse exotische dieren waaronder deze.

Hier krijgen de eenden eten toegeworpen en deze waren er als de kippen bij.


Door jou opmerking over rood moest ik denken aan deze foto die ik op dezelfde wandeling maakte en toen dacht bij mezelf, wanneer zullen ze die weer kunnen gebruiken, zoals het nu naar uitziet, toch wel binnenkort.


Veel plezier met het maken van winter foto's de komende dagen. Heeft het bij jullie nu al gesneeuwd. Hier niet, maar wel lekker gevroren, dus krabben.

GroetjEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten