donderdag 17 januari 2013

sneeuw

hallo Els,

mmm...heerlijk, zo'n kop Echte Chocomel....met slagroom! prachtige foto, ziet er uit om op te drinken! die lichtvlekjes maken het plaatje extra aantrekkelijk.
heb je er al veel op? het is er koud genoeg voor, brrrr!

heel vervelend als je handen niet meewerken, weet ik alles van :-((( door de kou krijg ik al heel snel een dood gevoel in mijn linkerhand en dan is het bedienen van een camera bijna ondoenlijk. na een tijdje begeeft mijn rechterhand het ook en blijft mijn wijsvinger soms boven de sluiterknop 'hangen' en krijg ik hem niet meer naar beneden. vervelend maar soms ook erg komisch.

ik vind je foto van de besneeuwde bessen erg mooi, de textuur van de sneeuw is heel goed te zien, ik kan de koude smaak op mijn lippen voelen als ik er naar kijk...:-()
en dat oerhollandse slootje blijft leuk, in wat voor seizoen dan ook.... die wilgen en berken langs de oever zijn zo vertrouwd, die hebben we hier ook veel.

inmiddels ziet het er hier alweer heel anders uit dan een paar dagen terug, kijk maar eens naar deze fiets


drie dagen geleden was alleen het zadel nog met rijp bedekt....


gisteren was alles in een blauwgrijze mist verborgen. alleen waar de zon doorbrak kon je een glimp van de wereld opvangen. dit was mijn uitzicht vanaf het dijkje langs de Zijl


en vandaag zag het er achter ons huis zo uit. stil en vlak en wit en leeg......(en koud, maar dat was vooral te voelen...)

groetjes van Helga



Geen opmerkingen:

Een reactie posten