dinsdag 15 januari 2013

Ijskoud!

Hoi Helga,

Wat een 'koude' winter foto's heb jij gemaakt. Helemaal mooi, je zou zomaar zin hebben in een kop lekkere warme


Vind vooral je foto van de ijs naaldjes op de riet stengels ontzettend mooi. Zo lekker scherp.

Ik had vandaag erg veel moeite met foto's maken, mijn handen wilden niet doen wat ik wilde, de bediening van mijn camera was een regelrechte ramp, door mijn verkrampte handen. Ik werd deze keer dus ook niet echt blij van de resultaten en dat terwijl ik wel drie keer naar buiten ben gelopen om mijn best te doen.


Doordat het hier eigenlijk de hele dag door gesneeuwd heeft kon het ook niet te lang duren, mijn camera is zeer gevoelig voor vocht volgens de gebruiksaanwijzing.


Bovenstaand slootje heb ik nu ongeveer al in alle seizoenen op de foto staan.

GroetjEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten