dinsdag 1 januari 2013

Druk.

Hoi Helga,

Laat ik beginnen met jou en je geliefden en onze blog lezers een heel gelukkig maar vooral gezond nieuw jaar te wensen.

Wat een mooie verstilde nacht foto heb jij gemaakt.
De rust die ondanks de drukte die je zou verwachten omdat er flats en dergelijke op staan zie je er niet in terug en daardoor krijgt deze inderdaad iets magisch. En dan zelfs geen rimpeling in het water benadrukt die stilte nog meer.
Super foto.

De foto van je vriendin mag er ook wezen om alle redenen die jij beschrijft. Erg mooi. Ik vind de omlijsting door het dennengroen er nog iets extra's aan toevoegen.

Omdat ik momenteel niet de hele tijd over internet beschik, duurde mijn post iets langer maar had ik wel de kans om mooie lichtjes te vangen, waar het juist wat drukker was. Ik heb genoten van een bezoek aan Warm Winter Licht in Braamt.




Hoewel lastig te fotograferen was het een plezier om rond te wandelen en te kijken.

GroetjEls

p.s de foto's van mijn vorige post had ik gemaakt met mijn PenEpl2 40-150 mm en dan de eend in de macro setting op de camera op 150 mm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten