zondag 30 december 2012

nog verder weg: weekendfoto van jeannette

hallo Els,

in aansluiting op mijn vorige post is hier een foto die nog verder weg genomen is: qua tijd (een jaar geleden) en qua afstand (hij werd genomen in New York)
ik kreeg hem als kerstwens toegestuurd van mijn vriendin en buurvrouw Jeannette, en ik vind hem heel bijzonder, daarom heb ik haar gevraagd of ik hem op ons blog mocht zetten. 
die pauw en die lichtjes zijn natuurlijk geweldig, maar nog leuker vind ik het dat je Jeannette en haar dochter in de winkelruit weerspiegeld ziet, en dat naast hen een leger des heils-soldaat staat te collecteren, als je goed kijkt zie je het bord met het bekende leger-schild erop en de rode collectebus eronder aan de linkerkant van de foto. mooi he?


moest meteen denken aan mijn hipstamatics van 18 december.
zo zie je maar weer: het leger des heils is overal te vinden, net als mijn vrienden :-()

groetjes van helga

Geen opmerkingen:

Een reactie posten