woensdag 26 december 2012

Dichtbij.


Hoi Helga,


Wat een gave foto's van jou omgeving. En ik begrijp jou paradox helemaal. Het lijken ondanks of dankzij de mist wel schilderijen, vooral die met de vliegende ooievaar. Sterk dat contrast. Ik vind dat waasje van de mist zo mooi, kan daar erg van genieten zolang ik bij dichte mist niet met de auto op pad hoef. Het feit dat je niet van je af kan kijken kan ook benauwend werken voor sommige mensen. Zowel op de luchtwegen als op je gemoed. Volgens mij hangt dat laatste weer af van hoe dik de mist is en van je eigen stemming. Bij ons was het zaterdag al een heel eind opgetrokken en kon ik deze al uit kijkend over het slootje maken.



Toen ik wat dichterbij keek zag ik deze eend op zijn gemak voor me poseren, dus ik kon het niet laten.

GroetjEls

P.s. De kids hadden schaats les en ik heb een 28 mm gebruikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten