zondag 23 december 2012

Verschil!

Hoi Helga,

Inderdaad zo kun je het ook bekijken, het biedt een mooie ruimte voor een nieuw begin, dat maken de vorige bewoners ook in hun nieuwe onderkomen. Een heel klein verschil van zien. Mijn gevoel van troosteloosheid had vooral te maken met de vlekken op de muren, de gaatjes van de schroeven en spijkers, in mijn ogen moet er nog wel wat gebeuren voordat de kale ruimte weer een warm welkom is voor de nieuwe bewoners. De foto lijkt voor mij wel wat geflatteerd.

Maar dan gesproken over jou tai-chi foto's. Wat een concentratie en ontspannende inspanning bij de deelnemers, mooi lijnenspel door deelnemers en op de vloer, kleur, de sfeer van een echte gymzaal, dat ik juist totaal niet als chaos ervaar maar als een stukje herinnering aan een echte school gymzaal. Zo hoort voor mij een gymzaal te zijn. Kan me wel helemaal indenken dat je daar blij van geworden bent.


Leuk om naar het verschil te kijken met de volwassenen in jouw gymzaal, hier zie je namelijk ongeveer 5 en 6 jarige bezig in dans school Nicole met een zee van ruimte, waar de kleintjes zich juist allemaal op een kluitje rondom de juf bevinden in plaats van in zulke mooie rijen de hele ruimte te benutten.


Op de ijsbaan weet de iets oudere jeugd de ruimte wel beter te gebruiken. Zal die paar jaar in leeftijd dan toch dat verschil maken.
Wens je veel plezier en inspiratie toe,

GroetjEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten