woensdag 12 december 2012

Mijn speelgoed.

Hoi Helga,

Wat een mooie resultaten heb jij gehaald met een ogenschijnlijk mislukte foto doordat die niet helemaal scherp was. Ik vind het een heel bijzonder geheel geworden. De kruiwagen gaat als het ware leven met al dat mooie groen er in en er rond om heen. Het lijkt nu een soort schilderij geworden.
Maar ik moet zeggen dat ook de onscherpe foto mij al zeer aansprak door de lekkere kleur contrasten.
Leuk dat je er lol aan beleefd om dit tot een mooi resultaat te brengen op de computer. Daarvoor zal ik hem beslist niet gauw gebruiken. Ik ben meer een knutselaar. De computer levert mij vaak rug en nek klachten op, zal wel te verkrampt zitten, of te lang in dezelfde houding. Kan ik dus beter niet doen. Maar met onderstaand speelgoed kan ik uren zoet zijn. Dit is simpel van een oude wijnkist. Dit stuk staat momenteel beneden. Met sint heb ik een speelgoed winkel, ik ben nog bezig met een servies winkel, heb een Amerikaanse woning in de doos als een soort bouwpakket klaar liggen om mee te starten in januari als we bij de jongens uit geklust zijn.




En verder brei, haak, borduur en lees ik ook nog eens heel graag en mijn foto's verwerk ik in een scrapbook, dus eigenlijk ben ik altijd aan het knutselen op mijn manier. Ik heb ontzettend veel speelgoed.
Heb jij nog meer hobby's?
GroetjEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten