zondag 30 september 2012

Blauw.

Goh Helga,

Wat een wonderschone bijna buitenaardse plaatjes heb jij toen kunnen maken. Ik kan me indenken dat het iets heel aparts is geweest om daar een rondje te mogen doen.
De eerste foto die je laat zien, met ook nog het normale licht in de achtergrond en de mooie spiegeling in het water is mijn favoriet. Maar ook de andere vind ik bijzonder sfeervol.

Wat goed dat jij in mijn foto's direct Amsterdam herkende.

Tijdens het Pinksterweekend was ik ook op iets tijdelijks, alhoewel niet zo tijdelijk als jou mooie blauwe lichtjes Blues before Sunrise park, maar nu wel bijna voorbij en daar was er ook iets in het blauw te vinden wat iets anders vertelde maar ook vervreemdend werkte.
Deze foto heb ik gemaakt op de expositie 'The story of water' op de Floriade, de Wereld tuinbouw expo 2012 in Venlo die gehouden word van 5 april tot 7 oktober.


Wens je veel inspiratie voor een volgende post, groetjEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten