maandag 24 september 2012

Speciaal.

Hallo Helga

Hoe speciaal om op deze manier jullie huisdieren te gedenken. De pot heeft een heel mooie kleur en dan die vlinders erop. Geweldige keuze hebben jullie hiervoor gemaakt.
Tevens vind ik de heldere kleur en de teerheid van de vlinders met alle kleurschakeringen goed vastgelegd. Door de spiegeling van de woonkamer? hoort hij ook echt bij jullie leven.
Ik hoop dat het een mooie dag van gedenken is geweest voor jullie trouwe maatje Bonnie.
Voor mij zijn spiritualiteit en witte vlinders op de een of andere manier met elkaar verbonden.


Toen ik jou blog post over herinnering zag moest ik dus direct aan deze tere foto denken, ondanks ik hem niet gestoken scherp vind, kon ik hem toen en nu niet verwijderen.

GroetjEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten