vrijdag 14 september 2012

Herfstweer.

Hallo Helga,

Het mooie herfst licht wat jij zo fantastisch had weten te vangen was vandaag met deze druilerige en sombere dag ver te zoeken. Ik kan me voorstellen dat jij geniet van dat mooie licht. Zou ik ook doen. Ik vind je foto dan ook SUPER.
Ik heb niet mijn gewone patroon kunnen volgen wegens omstandigheden deze week. Ik kon het echter niet laten om daar toch wat plaatjes te schieten ook al werd ik met argus ogen bekeken. Hier is er een van de voorkant op mijn andere blogs zullen de komende dagen wel meer exemplaren verschijnen. Want er waren wel leuke foto mogelijkheden.


En vandaag heb ik deze gemaakt terwijl ik naar het school plein liep. Ik ging er heen om een heel lief meisje op te halen waar ik vanmiddag een paar uurtjes mee zou spelen.


Ik kon mijn camera niet thuis laten want ook het echt druilerige herfstweer nodigde uit om foto's te maken.

GroetjEls

P.s. @Sonja Samsung dat stop(pen) was natuurlijk alleen om de foto te maken, ook ik geniet heel erg van onze foto dialoog en hoop er nog vele te hebben met Helga!



1 opmerking:

  1. Ha, ha, ik snap het nu. Het is een leuke opsomming van acties.
    Ik ga nu ook voor mezelf na wat ik doe.

    BeantwoordenVerwijderen