woensdag 12 september 2012

Ik stop.

Hallo Helga,

Ik blijf zelden wakker voor een foto, woon in een beetje een saai buurtje, een gewone woonwijk in een plattelands gemeente, maar kan me helemaal voorstellen dat jij dat wel gedaan hebt, het is een bijzonder sfeervol plaatje geworden. Er zit heel veel in, wat mij raakt. Maar vooral de rust en kalmte die er vanuit gaat doet me wat.

Misschien moet ik toch eens wat slaap offeren aan een nachtelijke foto sessie.

Ook jou tweede foto waar je voor omgereden bent vind ik heel geslaagd. Ook zulke gebouwen vinden we hier niet. Zou ik ook een ommetje voor moeten maken. Toch gauw die afspraak eens maken ;-)
Heb natuurlijk even gekeken naar het hele gebouw maar moet wel bekennen dat ik jou foto veel spannender vind. Veel meer te ontdekken.

Dan is natuurlijk je natuur blog ook een aanrader, zoveel moois is er te zien. Heb er vanmorgen echt weer een keer opnieuw lekker zitten snuffelen.

Maar omdat ik niet opblijf, niet omrijdt, maar wel stop, zie je hier met op de achtergrond een dreigende bui, een plaatje waar ik dan op dat moment niet aan voorbij kon gaan, ook al was dit al in het voorjaar, ditmaal echt vanwege het licht.






1 opmerking:

  1. Betekent 'stop' dat het blog stopt? Wat zou ik dat jammer vinden. Het is smullen, jullie tweegesprek met foto's.

    BeantwoordenVerwijderen