woensdag 5 september 2012

Kleur.

Hallo Helga,

Wat een mooi voorbeeld van perspectief liet jij zien op je foto, maar nog mooier vond ik de kleur van je onderwerp, het groen van de paaltjes, die zo mooi in de verte verdwijnen en dat is waar ik mijn inspiratie voor de volgende foto heb uitgehaald.

Ik ben al vele jaren gek op kleur en vind ook de kleur lantaarn palen groen heel bijzonder. Ral huppeldepup... en heb dat in ons huis 16 jaar geleden alweer, toegepast en ondanks het feit dat het inmiddels flink aan slijtage onderhevig is verveelt het nog geen moment.



Kleur vind je bij mij niet alleen in huis terug, best felle en veel verschillende kleuren, maar ook in mijn kleding, de auto, de fiets, eigenlijk overal waar het toepasbaar is.
Heb jij ook iets met kleur of doet jou dat niet zoveel?

GroetjEls




Geen opmerkingen:

Een reactie posten