woensdag 26 september 2012

Voor de lens.

Dat 'gouden'salamandertje wat jij voor je camera kreeg is erg mooi gevangen en laat zijn gouden gloed tegen het zwarte asfalt, tenminste ik neem aan dat ik dat zie, heel mooi weergeven.
Ik heb al heel vaak groene salamanders en bruinachtige gezien, maar zo een met een gouden gloed, nog nooit eerder!



Ik moest op dat moment toch wel weer denken aan een vogelnest wat ik gevolgd heb, helaas heb ik niet de eitjes maar wel een aantal verschillende stadia van groei in het nest en kon ook nog net deze uitgevlogen vogel mee pikken.


Het is wel heel leuk om iets te nemen wat niet zo erg vaak voor de lens komt en om die reden dus ook bij jezelf een bijzonder gevoel op roept.

GroetjEls

P.s. het bankje op je andere blog vond ik geweldig! ;-)

1 opmerking:

  1. Dat bijzondere gevoel herken ik. Ik fotografeer sinds kort in mijn eigen omgeving.
    Ik verbaas me over de natuur in 'mijn' stad. Vandaag kreeg ik een Vlaamse gaai en een jong Meerkoetje voor de camera. Ik ben er nog steeds licht opgewonden over.

    Prachtig is ook dat vogelnest. Hoe is het mogelijk dat ze zich in zo'n nauw, maar wel beschut woninkje verder kunnen ontwikkelen.
    Ook die salamander is ineens een prachtig, vertederend diertje.

    BeantwoordenVerwijderen