maandag 17 september 2012

Lange sluitertijd.

Hallo Helga,

Ik vind jou waterdruppel foto's allemaal geweldig, ben even alle blogs af geweest om te kijken. De daglicht foto's van de fontein laten de afzonderlijke druppels heel mooi uitkomen mede door de mooie wazige achtergrond. Daar kun je naar blijven kijken.

Maar de onderste foto vind ik bijzonder sfeervol, door de warmte die er in zit van het licht, tegen de onderkant van de fontein en de mooie bogen van de waterstralen, die als het ware geschreven staan tegen de donkere achtergrond. Hier voor moest jij je camera wel heel goed stilhouden.

Maar zo heb ik afgelopen winter toen er lichtjes in onze kerstboom zaten ook geprobeerd te schrijven met licht. Een lange sluitertijd en de camera juist bewust bewogen tijdens de opname. Voor een keer gaf dat een heel leuk effect.


Gisteren had ik een heel leuk uitje.


Tijdens zo'n uitje maak ik op een andere manier foto's dan als ik normaal met mijn camera onderweg ben voor een foto fun sessie, omdat deze foto's voor het familie album zijn. Wel ben ik altijd op foto momenten voorbereid omdat ik nooit zonder camera op pad ga. Maak jij ook zo'n soort onderscheid.

GroetjEls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten